tjugofemte juni tvåtusentolv

Vilken helg midsommar helg. Vill f*n ge beröm till den som orkar läsa all text här under!
 
 
På fredag for jag med pappa och Ellen till hembygdsområdet för att titta på majstången och allt som hör till och fika. For hem och sedan vidare till kyrkogården. Efter det var det mat sedan gick jag och chillade. Vid 12-1 frågade Petra om jag skulle hänga med ut å promma så då gjorde jag det. Vi gick runt i stan och vid kanske 2 mötte vi upp Kim och gick runt å surrade med han sen mötte vi nå andra folk å socialade med dom. Vid 5.30 började vi tre knapa hem till Petra för att fika. Efter det for Kim hem och vi gick å la oss vid sju.
 
Lördag vaknade vi typ 17, käkade frukost sen for vi på ica å köpte chips å dricka, for hem till mig å jg fixade mig, for hem till Petra occh hon fixade sig. Vis 21-22 hämtade vi pizza och åt med hennes mamma. Sen for vi ut med bilen, hade inget å göra där vid tolv så jag fick för mig att vis kulle fara ut och fota oss. Så vid 2 kom vi oss ut och fotade på oss en massa ställen. Typ tippsta, sandviken, dundret, sjöparken och hembygdsområdet. Sen vid typ 8 åkte Jag Petra, Kim och Andre till Kim. Väl där slog vi på en film och sen somnade jag vid typ 10 efter att ha sagt hejdå till Rasmus som for till USA. Sov tre pers på en tre-sits soffa, trångt som fan.
 
Vi vaknade vid 3, på söndag eftermiddag, eller flera gånger under de timmarna och ochså. Fick veta att Petra pratat i sömnen och att jag hade gjort nå konstiga ljud och snarkat. Sen for vi 4 till till stan, knatade omkring och P & K åkte longbord, sen vid 6 for K & A hem så jag och petra åkte till henne och käkade mat. Sen gick vi in i stugan å chillade. Slutade med att Petra somnade så jag knatade hem eftersom jag inte vill väcka henne.
 
Idag har jag jobbat, har typ ett helvete när jajg knappt sovit inatt. Har typ precis kommit ur duschen och nu ska jag lägga mig och titta TV om det inte händer något annat kul :)
 
 
såhär såg det ut på dundret när vi var påväg därifrån. En massa snö, i slutat av JUNI?!
 
 
Kommentarer
Postat av: Petra Fagerlönn

Bästa helgen på länge! :D

Svar: Ja men verkligen!! :D
Ida Åsén

2012-06-27 @ 09:30:02
URL: http://aamandapetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0