femtonde juni tvåtusentolv

Var i hufudstaden i helg. Möte på lördag inför usa. Middag på Hard Rock Café. Shoååing i massor. Grillat köt och potatit. Frukost på altanen. Solat. Tagit det lugnt. Åkt tåg. Läst roliga skyltar efter tågspåren.

Det har min helg bestått av. hAr varit roligt det. På tisdag när jag kom var det bara att sticka på jobbet. Jobbar på dagis och det är kul. Fast är trött varenda gång jag kommer hem men det är väl normalt. Hade kunnat gå och sova ett tag nu ;)

Har minst sex veckor kvar i SVEEERIGEE!!! Sen bär det av till The United States of America!


Imorgon ska jag, Josefin och Petra kolla på alla raggarbilar och kanske hitta på något annat.

Har verkligen ingen ork till bloggen nu. Inget intressant att skriva om! Vi hörs när det kommer något roligt.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0