tjugosjunde juli tvåtusentolv

utbutesstudentinlägg

I nästan en vecka i sträck har jag nu drömt om att jag fått mitt avresedatum och varit upp över öronen glad. Men det har alltid varit konstiga avresedatum som inatt, 22 Februari, igår vare det någon gång oktober.

Jag blir tokig av att inte få veta vars jag ska, när jag ska åka dit. Jag vill kunna planera mina dagar lite också! Min kompis osm ska till Mexico vet allt, hon åker om mindre än tre veckor! och en annan är redan i Australien! Jag vill också åka, helst nu nu NUUU!!

Så på lördag ska jag spendera en timme eller två med fina Matilda som åker till Mexico och bara prata utbytessaker. Känns så himla skönt att ha någon i sin närhet som förstår vad man går igenom!

Längtar efter det där mailet/telefonsamtalet från STS när jag får veta vars jag ska. Har så många tankar om det
så det är inte sant.
Kommentarer
Postat av: Matilda

Det kommer, för nångång måste det komma och det gör det!

Det ska bli jätte mysigt! :)

2012-07-28 @ 02:18:55
Postat av: Matilda

Det kommer, för nångång måste det komma och det gör det!

Det ska bli jätte mysigt! :)

2012-07-28 @ 02:19:02


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0