tjugofemte juli tvåtusentolv

Igår vart det lite snurr på stan. Hem och duscha och ta med lite kläder till Petra. Sen for vi hem till henne och mös framför ett avsnitt OTH och sen såg vi it's complicated, en ganska bra film. Efter att vi sett den blev jag rastlös och fick ett av mina damputbrott å hoppade i sängen. Sen vid 6 la jag mig ner och försökte somna men då kom alla tankar upp i huvudet. Delade lite till Petra sen någon gång där mitt i allt somnade jag på studs.
 
Vaknade vid halv 4 efter världens mardröm. Inte kul alls. Klädde på mig och ringde pappa för att säga att han skulle komma och betala linserna och sen sprang jag in på toa. pratade lite med Petras mamma sen kom pappa och hämtade mig. For och fixade det med linserna och sen hem för att käka. Väntar nu på pappa så att jag kan snöra på mig skorna och promenera tillbaka till Petra =)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0