sextonde juli tvåtusentolv

År sedan jag skrev sist. Kan bero på att jag inte har haft tillgång till internet eller dator på länge. Sen jag skrev sist har Petras kompis Felicia från örebro varit här mån-fre så jag har umgåtts med dom, sen i fredags for hon hem vid tre och vid 6 stack jag och Petra och hennes päron till hennes stuga, igen. Vi chillade där över helgen och igår när vi kom hem for vi å raggade på stan. Vi mötte Kim och Andre så vi lekte nå slags kurragömma/pelle med moppebilen och moppen.

Sen stannade vi och pratade med dom sen bestämde vi oss för att fara hem och käka och sen for vi till Kim och tittade film. Har sovit så himla dåligt inatt i soffan. Dels för att jag delade den med Andre och för att det var så j****vla varmt.

Vaknade vid 12 och funderade på att gå hem men det är så långt att gå så frågade pappsen om han kunde hämta vilket han gjorde. Har kommit hem för en timme sen och ska på linsundersökning om 40 min. Har kommit ur duschen för ett tag sen så måste skynda på å hitta nå kläder så nästan allt ligger hos Petra :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0