fina syster from antoher mother ♥

Fyfan Petra..
JA, det kommer inte vara lätt att lämna dig, det kommer vara ett helvete. Våran vänskap har gått upp och ner. Ibland har vi inte alls umgåts eller pratat och iblan är det helt tvärtom, vi är med varandra dagar i sträck. Måste bara säga, TACK, för att du är världens bästa vän! Det finns inget som kan mätas med dig. Du har alltid funnits där för mig! Vad det än har gällt, du har gett mig så himla mycket genom livet. Du är en vän att lita på.
 
Alla tokiga saker vi har gjort tillsammans. Jokkmokk, lapparna, sladdar, snöhögar, luleå, Taizé, Öjebyn, nattpromenaderna och framför allt, MIDSOMMAR 2012!!! Tack för att du gjorde den till den bästa någonsin! (+ dom 2 andra). Den kommer jag komma ihåg livet ut. Jag har nog aldrig haft så kul som jag har med dig med någon annan. Allt vi gör är helt tokiga. Ofta är det inget bra, bara onödigt skit.
 
Du är så himla fin. Petra, du är din helt enga person som inte kan beskrivar med ord, man måste få uppleva det själv. Fast du kan var lite läskig när du blir sur eller ledsen. När du är så får jag rysningar så fort jag tittar på dig, för jag vill hjälpa till men jag suger på att prata om saker, säger bara samma sak hela tiden och tycker att jag inte duger till. Som att du egentligen har någon bättre att prata med, men jag hoppas du vet att jag finns här för sig och vill hjälpa dig!
 
Jag klara mig knappt utan dig i mindre än en vecka. Jag har typ abstines efter att få vara med dig! Jag hatar att sova själv på helgerna, i min egna säng. För det är i din säng jag brukar sova på helgerna, eller iaf oftast. Allt känns så konstigt. Jag saknar att sitta och filosofera med dig och din mamma i köket. Att lyssna på alldelens för hög musik i stugan så man måste slå av när mans ka prata. Bara sådana småsaker gör sig till en rutin. Och hur fan ska det gå när jag är borta i 10 månader?!?! Jag har inte riktigt insett det förut men nu.. Ja det är för jäkla hemskt! Jag vill spendera så mycket tid jag bara kan med dig innan jag far!
 
Ingenting kan beskriva hur jäääävla mycket du betyder för mig! Jag tror inte ens jag vet det själv! Jag hoppas du finns kvar när jag kommer tillbaka, för det kommer jag göra! Vilken tur att jag fick lära känna dig!
 
Jag älskar dig, syster!!♥♥♥
 
 
Kommentarer
Postat av: petra

naaaw gumman det är klart jag kommer finnas kvar när du kommer hem. vi ska vara systrar livet ut :) älskar dig <3

Svar: Älskar dig med!<3
Ida Åsén

2012-07-03 @ 18:04:25
URL: http://aamandapetra.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0