tjugonde mars tvåtusentolv

Under lovet var jag nere hos Camiila. Har typ glömt allt vi gjorde men vi bakade, var på bio, promenerade med hunden, kollade massa skräckfilmer och serier, fotade oss i vanlig ordning. Sen gjorde vi en massa andra saker som jag inte kommer på nu. Men de va asroligt att träffa henne efter NIO månader!! Nu får man se hur länge det tar innan nästa gång ;)
 
Sen i helgen så har Jag, Petra, Josefin, Josefine, deras pappor och Joar åkt upp med skotrarna till stora sjöfallet. Åkte klockan 9.00 från gällivare och kom fram klockan 17. Den första 6,5 milen var roliga sen flög jag av skotern och slog i hela höger ben och huvudet i snön. Som ej var den mjukaste! Men som tur bröt jag inget eller så, bara blåmärken och ont i musklerna.
 
Sen på vägen hem körde vi vilse på ett fjäll vars det var snöstorm. Man såg typ 2 meter åt sidorna.
Vi åkte från sjöfallet vid halv 12 och kom hem först vid 10 på kvällen. Så det tog ett jävla bra tag å komma hem.
 
Imorgon börjar jag på körskolan, eller ja på tisdag börjar det väl på riktigt! Så körkortet är nära nu kan man ju säga!! Ska bli så himla skönt att få göra bort det nu :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0