Läs & Fundera..

Ida Jenny Sofia Åsén är riktigt dålig på detta med att uppdatera sin blogg eller ja ge oss inlägg på denna blogg så därför tar jag och skriver lite här ist och får helt enkelt se om hon märker att jag skrivit eller inte.

Jag kan som inte skriva vad Ida har gjort hela dagen men jag kan skriva att hon har varit med mig idag och att vi alldeles snart efter att hon varit och övningskört med sin fader ska kolla film och sova. Sover över här idag för att jag börjar 8 och de gör hon med så vi ska ta bussen tillsammans eftersom jag inte har kört med min mopedbil på aslänge och jag känner ingen ork för det nu heller.

Nej nu ska jag avrunda här och vänta på att den finaste pojken på jorden ska skriva/ringa så jag kan säga God natt till honom och imorgon ska jag nog jävlas med honom och ringa honom å säga G'morgon på morgonen. Eller så är jag snäll och bara skickar ett sms ist.

Ha det bra nu Idas läsare- Ni kan läsa min blogg på www.aamandapetra.blogg.se ifall ni vill.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0