trettonde februari tvåtusentretton

jag har insett

att min senaste kyss - var med en vän våras
att jag funderar på - vad jag gör på petras lektion
att jag pratar - ungefär helatiden
att jag inte gillar - att vara hungrig, blir så grinig
att min första riktiga kyss - var i våras
att jag avskyr när folk snackar - en sak och gör en annan
att kärlek - är underbart
att jag gillar - att skratta
att jag alltid kommer - vara glad
att jag är förälskad i - livet
att sist jag grät var - för ett bra tag sen
att min mobiltelefon är - en svart galaxy s2
att när jag vaknar på morgonen - vill jag dö
att innan jag går och lägger mig - ställer jag 211 alarm
att idag har jag - varit i skolan
att jag just nu tänker på - att mitt ben gör ont
att i kväll ska jag - på gymmet.
att i morgon kommer jag - ha träningvärk
att jag hoppas - att våren och sommaren blir asnajs
att jag verkligen vill - resa med alla mina vänner NU!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0