tjugofjärde februari tvåtusentretton

I fredags så fyllde jag ju 18 (!!). De började med skola, fick en massa grattis och på kemin fikade vi som vanligt. Fast då blev det lite mer som födelsedagsfika. Sen åkte jag hem och vid 3 kom Johanna och Emil hit och fikade. När dom åkt hoppade jag i duschen och fixade mig.
 
Vid halv sex sa mamma att jag skulle stoppa på mig en ögonbindel. FYFAN vilket damp jag fick! jga HATAR överraskning alltså!! jaja efter att jag surat ett tag for vi upp på glada kocken där Josefin, Josefin och Petra väntade. Vi år middag och efterrätt. Och sen fick jag det och ett presentkort på massage i födelsedagspresent. TACK SÅ MYCKET!!
 
Vid 9 åkte vi hem till mig och surrade lite. Och en timme senare blev vi bjudna till Joel. Men jossorna skulle hem så jag och Petra böt om och sen åkte dom hem och vi åkte till Joel. Där spelade vi lite TV-spel med han och Kim. Kuljul. Sen kom de nå tjejer dit som jag bara blev irriterad på. Så när vi gick in på hans rum och pratade så la jag mig på en soffa som va ungefär lika lång som mig. Tjejern åkte hem vid ett tror jag å jag lyckades somna vid 2. Så låg och sov och vaknade hela jävla natten. Var vaken ibland och lyssnade vad dom andra pratade om. Hade tydligen legat å snarkat också, kan ju bara skratta åt det nu ;)
 
Vi nio på lördagen vaknade vi 3 upp och chillade. Jag och Petra bäddade hans säng och vek hans kläder för vi är så snälla. Sen kom Kim och Alexandra förbi och sen kom även jossorna dit. Sen ringde Kims kompis som behövde hjälp så jag å Petra fick sjuts med dom hem till mig och jossorna tog bussen hem.
 
Det va verkligen en minnesvärd födelsedag! Jag komer komma ihåg det här länge. Även fast det inte hände så mycket så fick jag hänga med tjejerna och våra homies, som jag tycker om att göra otroligt mycket, dom levererar varenda gång! :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0