tjugosjunde april tvåtusentretton

De senaste dagarna har bestått av att åka bil, mer bil och massa mer bil. Då bil menas med både mopedbil och vanlig bil. Har även umgåtts med världens knäppaste killar, ja och även Petra,  det går fan inte en minut utan att man skrattar. Sen igår så låg jag och Petra och nästav sov i bilen mitt på mds parkeringen.
 
Så kan det gå när man är trött. Sen så för någon dag sen fick hon soppatork så deå var det bara att stå mitt på trottoaren för att vänta på hjälp. Men allt ska man då vara med om i livet.
 
Idag är tanken att dusha (!) och läsa lite i körkortsboken. Sen mot kvällen så får vi se vad som händer och sker.
Hade velat göra om mitt hår som jag kom på igår hur jag vill ha det nu ett tag framåt! Och efter studenten ska jag klippa av mig allt det långa håret!
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0