femtonde april tvåtusentretton

Sitter i skolan och har hål nu. Hade egentligen sovmorgon imorse men hade körlektion klockan nio så var bara dra röven ur sängen tidigare. Körningen gick riktigt bra, rondeller och svängar + lära sig titta ordentligt i speglar. NÄSTA gång ska vi köra i stan. VAAARFÖR TOG JAG EN TID MITT PÅ DAGEN?! aja sådant man får ta. Men det är ändå bra i längden om man tänker så, för då lär man sig allt bättre än om man skulle köra på morgonen utan trafik.
 
Idag efter skolan ska jag och Petrus på gymmet. Vi ska faktiskt fokusera på ryggen idag eftersom lilla hon har ont i ryggen. Så det blir nog riktigt bra! Sedan får vi se vad som händer i kväll. Lär slockna tidigt om man inte raggar på stan. Menmen det får vi se.
 
Nu ska jag fortsätta skriva lite på mina skolarbeten som ska vara inne snart. Jag får nästan panik när jag knappt börjat.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0