femte april tvåtusentretton

Igår och i onsdags så var jag och Petra i garaget för att fixa upp hennes bil. Så nu är den skitsnygg. Sen har vi fixat lite småsaker inne i bilen också. När vi sprayade bilen så blev vi höga på färgen och det väl ingen höjdare för det var inge kul när det slutade.
Sen var vi på gymmet i onsdags och tränade lite. Har aldrig varit så beslutsam att göra klart alla övningar och inte sluta när det är tid kvar. Och när vi gick därifrån kände jag mig inte lika mörbultad som jag brukar göra.
 
Idag fyller VÄRLDEN BÄSTA KASPER ÅR! så grattis till han. Vi var och hämtade upp han och Max vid halv två inatt och snurrade runt. Riktigt jävla trevligt! allltid lika kul att vara med dom, lika störda som vanligt ;).
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0