femte september tvåtusentolv

Chillade i skolan - en lektion! Hur awesome som helst! Måste bara älska sådan här dagar :) Gick ner till min farmor när vi slutat. Eller det va ju bara jag där för att hon inte är hemma. Låg på soffan och tittade VÄRDELÖS tv i några timmar. Vid tre bytte jag om och gick upp till skolan.

Satte mig på en bänk i en korridor och väntade på Josefin och Josefine. Dom slutade halv 4 och då gick vi till gymmet. Köttade på i ca. 1 h 10 minuter. Det kändes hur skönt som helst och jag ångrar inte en minut!

Fick hämtning av Petra när jag skulle hem. Vi svängde förbi ICA och sen släppte hon av mig hemma. Hoppade i duschen ganska direkt och sen dess har jag hunnit äta och glo vid datorn. Om ett tag ska jag titta en film och sen ska jag sooooova :D

 
(Haha ungefär såhär kände jag mig idag)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0