nionde november tvåtusentolv

It’s Friday, Friday
Gotta get down on Friday
Everybody’s lookin’ forward to the weekend, weekend
 
Jo men att när jag skulle börja skriva fick jag dom där raderna i huvudet fast på svenska så dom fick komma in där.
Idag har jag varit i skolan och jobbar häcken av mig, i alla fall på fysiken. Drack en cola på kemin och gjorde inte så mycke mer, elle rjo men vi hade gjort samma sak i ettan.
 
Ikväll får vi se vad som händer. Kanske blir att umgås med Petra. Måste duscha innan om det blir så för jag gömmer mitt hår i mössan just nu ;)
 
Nu måste jag skriva på min svenska som nästan är klar och sen kanske jag kommer mig genom något kapitel i engelska boken innan min tid som barnvakt är slut.
 
Vi hörs väl om någon dag eller så. You never know when I appear!
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0