trettioförsta maj tvåtusentolv

Idag har varit en lugn dag. Utvärdering av samhällsen/historian, gjort klart ett kemihäfte, gjort en diagnos utan att jobba ett tal i boken. Sen gjorde jag och Matilda nästan klart vårat tal som vi satt med i flera timmar igår.

Sen for jag hem, åt middag och sen åkte jag Matilda och Josefin ner till kullen för att ställa i ordning lokalen tills imorgon. Då har vi våran AVSKEDSFEST! Kommer blir hur kul som helst!

Är hur taggad som helst. Camilla, min hjälta i livet!, kliver upp klockan 5 på morgonen bara för att komma hit! Jag fattar inte hur hon orkar! Sen att bara får vara med fina vänner en hel kväll och att bara umgås!

Nu ska jag fixa fram saker sen får vi höras :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0