good friends - τους καλούς φίλους - buenos amigos - fina vänner

Jag har världens finaste vänner, så vars ska man börja.

Camilla:
Oj oj oj. Vars ska man starta. Du är den som har funnits i mitt liv i hur många år som helst. Som alltid har funnits där när man behövt dig. Även fast de bara varit en skitsak som jag varit sur/arg över så har du lovat mig att det kommer gå så bra. Jag kommer ihåg första gången vi träffades precis som att det var igår. Jag mådde så illa att jag kunde spy i vilken sekund som helst. Visst har vi bråkat några gånger, men löst det ändå. Vad vore livet utan motgångar lixom? Men de gick bra och se bara vars vi är idag.Två knäppgökar som aldrig skulle kunna vara normala tillsammans. Jag kommer bli förj-la jobbigt att lämna dig när jag ska till usa. Men jag vet att vi kommer klara det, som du sagt en massa tusen gånger innan. Jag älskar dig, av hela mitt hjärta!

Josefin:
Knäppa lilla vidkanin! Jag kommer så väl ihåg innan jag började i eran klass på fiskolan, då sa Moa att jag skulle passa ihop med dig och Petra, och hade mer än rätt. Så mycket vi vet om varandra, vi har gjort så många konstiga saker sen vi började känna varandra. Haha den där gången när vi färgade håret på dig. Gud jag skrattade som aldrig förr. Alla "deep talk"-promenader vi har haft. Vi kan verkligen prata om allt med varandra! Puss vännen kommer alltid älska dig!

Josefine:
Vad ska man säga, du är ju inte som alla andra! Du är förhimla go. Jag och du kan också prata om allt. Du hjälper alltid en när man behöver någon att prata med. Vi har verkligen inte kännt varandra nå länge med vi står ändå varandra väldigt nära. Ibland kan du vara så knäpp så man knappt förstår vad du pratar om. Jag vet inte riktig vad jag ska akriva förutom att du är en förj-la fin människa, glöm aldrig bort det!!

Ramsus:
Rasmus Rasmus, min enda vän med en ärta till hjärna.
Tänk att det bara har gått mindre än ett år och vi redan är så bra vänner. Jag kommer ihåg att jag tänkte: "Åh nej inte han" när vi fick veta våran klass, men vaf-n, de har ju bara blivit hur bra som helst! Visst har vi haft våra småtjaffs och sånt men löst det har vi alltid gjort. Du har gått från att vara en människa jag aldrig skulle kunna var med till att vara en sån jag skulle kunna spendera varje dag med. Du gör verkligen varenda skoldag till en dans på rosor. Så kul som vi har det! Du har fått veta en massa saker som typ ingen annan vet om mig. Jag kommer sakna dig som f-n sen!



Resten kommer i ett senare inlägg!
Kommentarer
Postat av: Http://hjartatsomslar.blogg.se

Älskar dig hjärtat kommer inte klara av 10 äckel månader utan dig <3

2012-05-13 @ 00:16:20


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0