åttonde maj tvåtusentolv

Idag var det skola från 9 till 13. Hade prov på tyskan som gick ganska bra. Matten brukar vanligtvis bestå av massa prat och att man får gjort två tal, men idag gjorde jag hur mycket som helst. Har varit ganska skoltrött dom senaste dagarna men nu börjar ajg få ordning på huvudet.

Imorgon har vi en lektion och sen ska jag hem och plugga franska revolutionen och städa mitt rum och kanske övervången. Jag och Rasmus skulle hitta på något i helgen men vi fick problem, ingen kunde när den andra kunde. Så därför ska jag, han, Josse och Matilda hitta på något på fredag istället. Och då har dom tydligen bestämt att vi ska vara här, så de är bara att finna sig i det ;)

Nu ska jag gå och dricka vatten och sen ser vi vad resten av kvällen har att bjuda på. Ska sikta in mig på en tidig kväll idag faktiskt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0