fjärdje december tvåtusentolv

Efter kören så ringde jag Petra. Men den tönten svarade inte så efter att jag ringt tre gånger svarade hennes systeryster. Hon sa att hon kunde hämta mig. Så Linda och deras mor kom och hämtade mig.

Sen åkte vi på Statoil och köpte lite gott + lite lotter. Fick 2 tian lotter av deras mor som jag faktiskt van 20 kronor på. Måste bara vänta till 22 Feb för att lösa ut som ;) Sen satt vi och löse korsord och sen efter ett tag vaknade Petra till liv.

Då for vi till kullen och hämtade upp Sebbis. Sen for vi till garaget och hämtade upp Ante. Sen skjutsade Linda hem oss till mig. Så nu sitter vi här i min säng och ska väl sova snart :)

Puss och kram
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0