femte augusti tvåtusentolv

Igår så han jag med att äta en massa mackor, sitta vid datorn och göra ingenting, slita av mig lösnaglarna efter tre timmar. Hann även köra lite handikapp moped. De va ganska kul, förutom att den slutade funka mitt i allt :)

Idag vaknade jag typ vid tre, då hoppade jag i duschen. Vid 5-6 kom Josefin och vi for ut och raggade med Petras mopedbil. For på coop och jag köpte chips och dricka och en ny mascara!! Sen gjorde vi lite hemliga uppdrag sen for vi runt på stan och så. Åkte hem och käkade mat och Josefin åkte hem.
 
Sen tittade jag på The ugly truth på 3an. Den va helt okej den filmen. Nu vet jag inte alls vad jag ska göra, hade vela gå ut men det ösregnar ute så vi ser va jag kommer på för kul.

Hejs :)

Det här är en handikappmoped ;)
Kommentarer
Postat av: josefin

Haha hel grymt ;) "utanför din kalsong":D<3

2012-08-05 @ 23:33:47
URL: http://hjartatsomslar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0