fjortonde april tvåtusentolv

Nu ska jag byta om till nå vanliga kläder och sen ska jag knyta på mig skorna och gå ut på en promenad. Det är jätteskönt att vara ute och promenare nu på kvällen. Har gjort det nästan varje dag sen förra onsdagen. Ikväll ska jag försöka gå och lägga mig kring 23 så att jag inte är död på måndag. Längtar verkligen inte tills skolan börjar! Fast nu är det bara 36 skoldagar kvar tills det är sommar lov! Och idag är det precis 2 månader kvar tills informationsmötet i stockholm. Sen är det bara ca 2,5 månader tills jag åker till USA.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Egentligen har du ett mycket långt lov! För du återvänder inte till Välkommaskolan förrän i augusti 2013 :)

2012-04-17 @ 11:03:56


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0