fjärde april tvåtusentolv

Ny månad här, lov imorgon och liver är på topp!

Idag var det muntlig redovisning av rapporten vi har skrivit. Det var det här alla fasat över. Lät idag som att alla har skrivit klart den igår kväll/natt. Vi var fyra stycken i ett tomt klassrum på engelskan, lektionen före redovisningen, och tränade.
Gick väl sådär, hade knappt tränat något. När vi var klara gick vi in till det vanliga klasssrummet och peppade varandra och spelade hänga gubbe. Fick vänta på lärarna ett bra tag och när vi kommer inte och sätter oss ställer sig Berit, våran historie/samhällslärare, där framme och säger; " Jag drar ett namn från den här  burken så slipper vi gå efter klasslistan". Det enda jag tänker är "inte miog, inte mig" OCH såklar blev det jag!
Gick fram ch redovisade. GIck bättre än jag förväntat mig, och när jag kom tillbaka till min plats så sa Elisabeth att det var bra. Då vart jag lättad och sen satt jag och lyssnade på alla andra.

Kom på i efterhand att jag inte han bli nervös när jag var först så det var possitivt.
nu ska jag äta mat och sen invänta kören som börjar 19.15 :)
Kommentarer
Postat av: Petra

Sv: nästan som dig då gumman!!! <3

2012-04-05 @ 14:28:06
URL: http://aamandapetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0