nionde februari tvåtusentretton

I onsdags var jag, Petra och jossorna på gymmet. Körde massa styrka. HERREGUD vilken träningsvärk jag hade efter. Har fortfarande kvar lite i magen å benen.

I går eller ja inatt var de sleepover hemma hos mig som stod på schemat. Klockan 6 möttes vi på dollar. Sen for vi hem, bäddade och sådär satt å pratade. Sen for vi ut på stan å hade de allmänt skoj. For hem vid 10 käkade fruktsallad. Sen satte vi 4 oss i sängen och pratade. Keintröm somnade vid 1 Petra kanske vid 2 halv tre, jag och Jossan låg vaken å smsade med André om chips och genomskinliga ärtor. JA, vi var lite väldigt trött!

Idag åt vi varma mackor till frukost. Sen for vi å körde hem Josefin vid 2. Jossan stack redan vid 12 på stan. Sen var planen att jag och Josefin K skulle låna Petras bil å ragga runt, för Petra skulle vara med Johanna, men så blev de inte.

Så nu sitter jag hemma själv. Har skaffat mig en tumblr här i min ensamhet. Vet inte vad som händer ikväll. Kanske har en plan på G eller så blir de bara n myskväll under täcket med en film :)
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0