tjugoandra juni tvåtusentretton

Förra året vid den här tiden gick jag, Petra och Kim hem mot Petra. Hade då bara någon timme tidigare träffat Kim för första gången. Men även André. Dom två killarna skulle sen bli dom två jag och Petra skulle spendera hela sommaren 2012 med. Vilken jädra underbar sommar det var, med miljoner minnen som sent kommer att glömmas. Och vilken otrolig tid vi spenderade i olika garage då, kändes nästan som att vara hemma då. Vilka tokiga killar vi umgicks med. Sena nätter och sena dagar, allt var som tvärtom. Det tråkiga är att jag inte pratar med någon av killarna något mer. Tänk vad allt kan förändras på så kort tid ändå. Såg Kim när jag gick förbi platsen där vi träffades alla 4 för ett år sedan. Då var det en himla bra stund!

Men i år spenderas den här helgen på jobbet. Tre nätter i rad. Ingenting är som då. Men kan lova att det är nästan minst lika bra. Då jag har ett av dom bästa jobben kan man tänka sig.
Men även så har det här året som gått gett mig några nya underbara vänner, minnen utav dess like och ett underbart liv! Nu ska jag lägga mig med ett leende på läpparna och se fram emot morgondagen. Puss & kram och en GLAD MIDSOMMAR! (lite sent men ändå:))
Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejhej! :-)

Länktävlingen är nu avgjord, så gå gärna in o kolla om det var du som vann! :-)

2013-06-28 @ 22:36:46
URL: http://www.nattstad.se/Soffan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0