första augusti tvåtusentretton

För tre dagar sedan kom jag hem från Turkiet. Spenderade de tre sista veckorna i juli där. Det vill säga 9-29 juli var vi borta. Resan har innehållet, sol, sol och mer sol, bad, taxiturer, bussturer, mat, frukt, drickor, chips, böcker, shopping, utgångar, avslappning, hamam och mys. Sen har vi såklart gjort massa annat som är bara småsaker.
 
När vi var inne på våran sista dag vill jag bara att tiden skulle gå sakta så att man fick stanna där längre. Ena halvan vill hem och den andra vill stanna. Men så är det nog alltid när man är någonstans. Kanske ska lära mig att ta vara på tiden lite mer?
 
Sen när vi kom hem till Gällivare var Josefin och Rasmus där för att hämta oss. Vilka stjärnor! Senare på kvällen for jag, Petra, Josefin och Rasmus upp på toppstugan och fikade och hade det väldigt roligt.
 
Sen idag fick jag veta att finafina Camilla kommer hit den 9e augusti och stannar några dagar. Så jag sakant henne så det ska bli roligt att hon kommer upp! Det är nästan 1 ½ år sedan hon var här.
 
Så tills dess får vi se vad som händer. Väntas 18 års "fest" på söndag iaf till Matilda!! och henne har jagj inte sett på Ett freaking år!? Det är helt sjukt!
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0