elfte april tvåtusentretton

Sitter i skolan och väntar på bussen hem. Då har jag planer att fara på gymmet ett tag. Känns som att jag måste nu när jag har energin till det. Plus att jag ska äta massa födelsedagsfika imorgon ;) Måste bara äta något innan jag åker dit för annars lär jag inte orka något.
 
Har i alla fall precis varit på bilskolan och haft körlektion. Idag stod parkering på listan! Och jävlar vad jag oroade mig i onödan! Det var hur lätt som helst och inga problem. Och nästa gång, måndag, så har jag längre tid och då vet jag inte riktigt vad som ska avverkas.
Sen senare ikväll ska jag göra en fas på teorin så att jag får körkortet någon gång!!
 
Idag är det varmt och sol ut så jag har på mig min nya vårjacka. Grön och med guldiga nitas, skönt tyg som tusan!
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0