tjugoandra november tvåtusentolv

Idag vaknade jag vid 10 halv 11. Fikade och klädde på mig. Sen gick jag på stan och växlade in pengar. Sen gick jag på pennstället och köpte lite roliga saker. Gick sen till lindex. Träffade Rasmus, Lina och Louise. Pratade med Lina och Louise.
 
Kom helt av mig vad jag skulle göra där för jag och lina va så inne i vårt prat. Sen när dom skulle gå gick jag på lindex och köpte det jag skulle.
 
Sen gick jag hem och gjorde mig en smootie. Den blev asgod! Nu ska jag leta fram lite varmare kläder och sen ringa Petra och höra om hon ska komma hit när josse ska det. För sen klockan 17.40 ska vi på möte med Janne. Sen efter det vad jag inte vad som händer :)
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0