tredje februari tvåtusentolv

Vilken helg det har varit!

I fredags vaknade jag av att Petra hade frågat om jag ville följa med till Boden. Men skulle hänta Ellen efter skolan så visste inte om jag kunde. Men världens bästa mamma lät mig fara. Så efter skolan var de bara å packa ner lite kläder och sen kom Petra, Linda och Sara å hämtade mig så for vi och handlade mat till helgen. Sen for vi hem till dom och sen väntade på Ante som skulle köra oss till stugan för han skulle hem till sig.
Men så blev de inte. Vi hamnade i Jörn för att Pierre som också var med skulle köpa en bil där. Så där var vi vid 10. På vägen från Jörn till Älvsbyn kommer det en renflock på vägen så Pierre krockade med dom och ner i vägrenen. Så vi fick dra upp han. Sen for vi vidare till Boden. Kom fram vid 2 på natten.

Lördag så for vi in till Luleå vid 11. Gick på djurmagasinet och Petra köpte kläder åt Scaya och sen for vi på nån bil affär inne i Luleå. Sen tillbaka till Boden å käka på MAX. Gudomligt gott! Sen for vi hem ich duschade och gjorde tacos på kvällen. Somnade vid 12. Och vaknade vid 12 på morgonen.

Nu sitter vi i bilen påväg till Luleå igen. Vet inte riktigt vad som hända skall när vi kommer fram.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0