tjugonde april tvåtusentretton

Sitter och skriver på min svenska analys som ska vara inne imorgon vid midnatt. Men då jag alldeles strax är klar så ska jag skicka in den redan nu. Då kan jag skratta mig lycklig i några dagar innan jag måste börja på min psykologianalys. Men där har jag tur får då har jag redan läst boken och behöver bara göra uppgiften.

Igår så var jag i alla fall i skolan. Pratade men Petra medan jag gick och väntade på bussen. Sen så senare gjorde jag min engelska som skulle in idag.

Började även skruva i SAABen då förra ägaren brutit av nyckeln i låset. . Och hela kvällen gick jag och väntade på ett sms eller någon från Petra om att vi skulle göra någon. Då vi bestämde det på dagen, eller något sånt. Men det fick jag inte så somnade i soffan.

Idag så har jag varit med mamma på Dollar och coop. Sen har jag och hon även lagat middag. Rullader och potatiskroketter. Smaskens!

Haha såg även att det var "official weed day" idag så
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0