sextonde april tvåtusentretton

Sitter i skolan och tittar lite facebook och bloggar. Har precis skrivit klart halva min engelska så det är jag värd. Igår vart det att fara ut med Petra efter vi var på gymmet. Eller hon hämtade upp mig vid nio. Då snurrade, köpte saker åt Linda och lämnade dom. Sen surrade vi med Robin, Joel och lite andra pojkar. Sen senare på kvällen vid 12 så kom Kasper och då pratade vi med han. Alltid lika roligt. Sen for jag hem och vid kvart över 12 låg jag i sängen.

Vaknade i morse i panik och trodde jag hade försovit mig. Men inte det. Vaknade 20 minuter innan klockan så låg kvar och drog mig.

Nu ska jag fortsätta på det jag håller på med och längta till lunchen! Och titta på fina tatueringar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0