andra september tvåtusentolv

igår så städade jag mitt rum hela dagen. Har fortfarande min garderob kvar att fixa i.

Sen på kvällen plockade Petra upp mig. Vi for iväg för att fota henne coh hunden. Gick inge bra så vi for hem till henne. Satt där och babblade och sen for alla iväg så vi blev helt själv.

Satt oss och tittade tv och Petra va väl inte på det bästa humöret. Kasper ringde och vi bestämde oss för att plocka upp han men när vi väl kommit till stan hade han åkt med någon annan.

Sen snurrade vi bara runt. Stannade och pratade med Kasper, Tobias och någon annan som va på kyrkan. Kom väl hem vid tolv och dök ner i sängen på en gång. Vilket resulterade att jag vaknade 9 idag.

Har inte gjort så mycket. Va ute och åkte longboard ett tag men gick sne in och käkade lunch. Ska fara och pumpa min cykel här på ett tag och sen vet jag inte vad som händer fram till klockan 6. Då är det KU som står på schemat.

Vi höres någon annan dag. Nu ska jag fortsätta njuta av min underbara helg som fortsätter i samma bra spår som den började i :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0