tjugosjätte oktober tvåtusentolv

Har precis varit och hämtat Ellen från fritids. Följde med Petra till veterinären tidigare för att boka tid för vaccination till Scaya.
Nu ska jag ta tag i packandet. Om två bär det av till turkiet!!! Är 8 år ganska på pricken sedan vi va utomlands på sol & badsemester. Så ska bli skönt å komma bort, även fast jag har lite skolsaker som måste göras bort.
 
Förstår inte hu svårt det kan vara, känns som att det bara är och slänga ner lite kläder i en väska. MEn nej, här ska en riktig packlista göras, allt ska planeras. SEN kan jag packa. Måste även sy om ett linne, annars får jag runda ringar på armarna ;)
 
Nu ska jag börja, önska mig lycka till!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0