tjugosjunde maj tvåtusentolv

Igår spenderades dagen ute med pappa och lillasyster byggandes på en koja/lekstuga. Sen var det bara att hoppa i duschen och fixa sig för att mellan klockan 8 och 9 kom ett härligt gäng med tjejer hit för att se ESC. Vi sukade upp med en massa gott och sen placerade vi oss i soffan.

Kvällen betod av en massa ätande, skrikande, fotande och illa mående. Men den blev hur lyckad som helst! Sen att vi tog hem alltipho är bara ett + i kanten! :D

Idag vaknade jag av att Matilda ringde och sa att dom var klar i kyrkan, fattade inget först men sen kom jag på att vi skulle fara till kullen och köpa glass. Så det vara bara att hoppa i kläderna och sätta sig på bussen. Jag hon och Anya var i kullen i ca två timmar och njöt av finvädret, 19+ och sol.

Sen for jag hem och sen dess har jag varit helt utslagen. Är verkligen inte van med att det är så varmt. Så nu ska jag packa väskan (guud va barnsligt det lät) sen ska jag faktiskt hoppa i sängen. Så ha en trevlig söndagskväll så hörs vi någon annan dag!

Ps. Jag har bara 8, ÅTTA dagar kvar av gymnasiet på mer än ett år!? Det är helt sjukt, 8 DAGAR, nyss var det 8 VECKOR. Ds.

Fina flickor!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0