hemma

Kom hem från Camilla igår. Åkte dig på lördag morgon.
Vi har inte gjort så mycket, gått på stan, tittat bio, fotat ursnygga bilder på oss, tittat miljoner filmer och gjort andra små saker, jag har klippt håret, vi hade våran egna lilla jackass-stund med häftapparaten. Sen gjorde vi en Rainbow cake som jag nu kan bocka av från min lista med saker att göra innan jag dör!
Sen fick jag en fin present av henne, en silverkedja och en hjärtberlock. Det är hur fin som helst!
Åkte buss i nio timmar igår så jag är helt utslagen idag så jag ska bara ligga i sängen och göra ingenting. Lägger upp några bilder kan få kolla på så länge.

Peace out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0