tredje juni tvåtusentolv

Idag så for Camilla hem. Tänk att hon åkte 50 mil bara för att komma på min och Matildas avskedfest!
Iaf, så var avskedsfesten helt j*****la underbar! Mycket skratt, underbara människor, tårar, tal och andra roliga saker. Mina bilder är fortfarande på kameran då jag tappat bort min sladd. Så kan lägga ut några bilder från Matilda.

Fick några presenter. En sverigeflagga av Emma, en ordbok av Johan och Louise med en bild på dom inuti, en till ordbok av Rasmus och Agnes, lite träningssaker av Kristina och Lina och en bild på mig och Camilla av Camilla! Sen har jag nu en hel bok med fina hälsningar i, kommer inte kunna hålla mig till att läsa dom på flyget. '

Efter att jag lämnat Camilla på tåget gick jag hem och tvättade min cykel och hjälpe pappa på gården. Nu ska jag typ duscha och sen kanske gå en promenad, och sen blir det troligtvis BB finalen.

Gjorde ett lite collage från kvällen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0