tjugoandra juni tvåtusentolv

Igår var det jobb mellan 9 & 3. Sen hem och ta det lungt, och fixa sig. För på kvällen var det filmhäng hos Agnes som gällde. Jag, Kristina, Matilda, Anya och Rasmus tog bussen vid 9 till henne och väl där tittade vi på Ritualen. En läskig/äcklig film som jag inte fattade nåt av men jga vill då aldrig se om den igen. Sen sa vi hejdå till Rasmus som lyfter till LOS ANGELES i övermorgon (?). De va väl sådär men vi hinner träffas fler gånger innan jag åker.
 
Vid 00,20 åkte jag + Matilda och Anya hemmåt och när jag kom hem var jag hungrig som en gris. Gjorde chockladbollssmet och åt med Moa. Sen hoppade jag i säng vid två och har sovit några timmar. Nu ska jag äta något och sen ser vi vad som händer. Och Glad Midsommer på er, här regnar det.
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0