sjunde juni tvåtusentolv

Detta inlägg ska jag tillägna Agnes. Eller ja, hon tyckte att jag uppdaterade så sällan.

Inatt har jag sovit 4.5 timme, kom hem från Josse kring ett och låg och vred mig i sängen ända fram till tre nåfongång. Sen gick jag upp vid halv åtta och åkte tiull skolan för att städa. Städa skåp och klassrum = extremt onödigt. Sen var det lunch, vi satte oss i en lekpar och njöt av vädret. Sen knatade jag och Rasmus till aulan, han spelade lite piano, senare kom Linette och Agnes dit. Det blev ett himla massa mer pianospelande sen gick vi till maten.

Sista lunchen någonsin med klassen. Det känndes väl sådär. Sen var det bowling som stod på spel. Gick åt skogen i början men mot slutet var jag kung på det :D

Åkte hem i regnet och nu ska jag sova ett tag, sedan är det grundelbal!

Hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0