tredje juli tvåtusentolv

Ambassaden idag då. Kom dit vid 7.20 och redan då avr det kö.
Vid 7.40 började dom släppa in folk. Vid 8 blev jag intagen till säkerhetskontrollen. Fick ge mitt pass och visa undersidan av skorna. Gå in i "säkerhetshuset" sätta mina saker på bandet. Tog tillbaka som på andra sidan av röntgen saken och metalldetektorn. Sen tog dom min telefon och jag följde den gula linjen till ett annat hus. Fick sätta mig ner och vänta på min tur. Gick fram å gav iväg alla mina papper och satte mig igen. En halvtimme gick jag jag fick gå och ge fingeravtryck.
Sen satte jag mig å väntade i 20-30 min igen å då fick jag gå på intervju. Hon frågade vilken årskurs jag slutat, om jag visste vars jag skulle och vars jag ville hamna. Sen sa hon att jag var godkänd och att visumet borde komma hem om en vecka.

Så då var det fixat och klart! On step closer to the US! :D
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0