tredje juli tvåtusentolv

For till Stockholm igår kl. 6 på morgonen. Lena plockade upp mig och vi fixade ett foto till visumet. Sen for vi hem och lämnade av saker. For till Väsby och fixade lite saker. Sen hem och läste bok i soffan. Somnade ett tag och vid 3/4 åt vi pasta, kyckling och sallad. Läste lite mer bok och sen for vi till Kista. Där shoppade vi och såg Hunger Games på bio. Den var bra, väldigt bra! Sen for vi hem, fikade och sen la vi oss och sovde.

Idag var det upp kl.6. Käkade frule och gjorde oss klara för att fara. Kom till ambassaden vid 7.20 och varm klar 9.12. Vid 10.30 plockade Lena upp min och vi åkte och käkade på Josefina. Det var supergod mat! Sen hem och satte oss i solen å läste i två timmar. Så såg jag att jag fått färg. Myyys! Sen gjorde vi hemma gjord glass och Petra frågade om jag vill komma till boden. Så dit blir det imorgon eller Torsdag. Sen solade jag lite och sen var det bara att bege sig till flygplatsen vid 17.30. Gick genom säkerhetskontrollen och sa hejdå till Lena. Då satte jag min på hava java och fikade/åt. Sen hoppade jag på planet och kom hem vid 10 :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0