tjugoandra juli tvåtusentolv

ett tag sedan jag skrev. På den tiden har jag varit med Petra varenda dag, varit till Luleå över dagen, varit en del med Kim å André, även sovit där några nätter ;). Sen har det väl hänt en massa andra roliga saker som jag inte kan komma på nu.

Inatt har jag sovit helt själv i Petras stuga då Petra tydligen inte skulle sova. Vet inte om hon är vaken eller sover nu då jag inte har hunnit höra med henne. Var i alla fall tvungen å slå på en film så det inte skulle bli så tyst så drog igång Dear John.

Nu ska jag kolla klart den andra filmen som jag också slog på som jag inte vet vem det är sen ser vi vad som händer :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0