15/2

Nu mina vänner ska jag laga lasange till middag. Sedan drar jag på mig träningskläderna och tar bussen upp till gymmet och tränar lite med en massa fina. Dock ska jag bara cykla för att jag är så gott som jättesjuk. Näsan bara rinner i omgångar och jag känner hur de börjar göra ont i öronen = FÖRKYLNING!!!

När jag kommer hem ska jag skriva ut papper inför engelskan imorgon och skriva på svenska argumentationen om rökning. Sen måste jag verklgen träna inför engelskan för jag SKA banne mig höja mitt B till ett A!! Är nog det enda ämnet jag vet att jag kan höja mig i.

nu ska jag he in lasangen i ugnen.
Hejs!
Kommentarer
Postat av: Jennifer

SV; Absolut, det är fixat :)

2012-02-16 @ 17:00:31
URL: http://jenniferusa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0