trettioförsta augusti tvåtusentolv

Idag hade jag skola till 12. Gick mot bussen men stannade å pratade med Petra i korridoren. Sen gick Robin förbi och frågade vars han skulle så då gick jag med han mot bussen istället. Kom till sporthallsparkeringen å då stannade vi å snackade med Emil, Kasper, Petras bror och nå folk. Robin gick iväg och jag stannade kvar och pratade ett tag. Kasper frågade hur jag skull komma hem och sen blev det att jag åkte med han och Petras bror.
 
Hamnade först i sarkas å lekte lite. Var väl ett gäng rädd men det gick bra. Sen for vi till stan och snurrade. Vidare upp till Kasper och där helstripeade han sina mopedkåpor. Tog ett himla bra tag men fint vart det :) Sen vid halv 4 blev han upphämtad av nå folk så Ante körde hem mig.
 

En bra start på min helg kan jag ju bar säga (y). Så sen efter det att jag kommit hem har jag bara legat i soffan och sovit ett tag också. Riktigt skönt! Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda, kanske en film eller nå :)
Hittade ingen bra bild så slänger in en från när jag va i Petras stuga för ett tag sen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0