tjugosjunde augusti tvåtusentolv

Har spenderar helgen i tädendö på holmen. Där var det eldfesten som gällde. Vi tog Petras moppebild ditt vilket tog oss ungefär tre timmar. På fredagen åkte vi dirwkt till hennes stuga en bit utanför tärendö och sen på lördag fixade vi oss, hämtade upp moa sen for vi på holmen.
 
Åkte hem vid 16 igår och va i stan kring 19. Då for vi förbi kören/KU en sväng sen for jag hem och packade upp och sen somnade jag vid 12.
 
Idag var det upprop som gällde. Började klockan 10 och det va undefär 1.5 timme sen gick vi och käkade. Hade en fin människa och smsa under dagen så det gjorde allt mycket bättre!
 
Sen gick vi och käkade och visade Christian runt på skolan sen plockade systeryster upp mig och släppte av mig på stan. Kollade lite där och sen gick jag hem. Efter det har det inte hänt mycket. Bara suttit vid datorn. Just nu är jag barnvakt åt tjorven på bilden :)
 
Imorgon ska vi vara i Sandviken hela dagen och leka! DÖDA MIG!! Sen ska jag försöka att städa mitt rum som är ett jäkla bombnedslag :)
 
Puss och Kram!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0