nittonde augusti tvåtusentolv

Hejhej. Nu har jag kommit hem från IKEA och packat upp allt coh så. Jag handlade litegrann och nu har jag otroligt ont i fötterna. Fick även med mig hem två oar skor från skopunkten.
 
Tänkte faktiskt lägga ut bilder på allt jag handlat så kan ni få se hur det ser ut :) och efter att jag har lagt ut bilderna ska jag hoppa i sängen och sova. Får se va det händer för något roligt imorgon :)
 
                                                                                   Sängkläder↓
                                 Örngott ↓                                                                         ett laptopstöd↓
Tavelram till bilden jag fick av Camilla på oss ♥↓                 och en tavelhylla till det↓
                                       4 vita och 4 svarta tavelramar till andra bilder↓
                         Och så köpte jag lite ljus + ljusfat i glas som jag inte hittade bild på ↓
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0