fjortonde augusti tvåtusentolv

Det här är ett tidsinställt inlägg.
 
Nu gör jag det här officiellt för alla.
 
I torsdags ringde Peter från STS till min mamma. Han hade ett förj*vla tråkigt besked. Face The World ringde till STS i måndags och drog tillbaka samarbetet med dom då de inte kunde hitta någon värdfamilj till mig. Efter det jobbade de på STS som tokar för att lösa det med i torsdags tog dom ett beslut att dom inte kunde gör mer. Detta betyder alltså att jag inte kommer att åka till USA som utbytesstudent. Jag fick några alternativ men det känns inte lockande idag. Har verkligen tappat suget till allt! 
 
Som planen ser ut nu så står jag på reserv till Australien/Nya zeeland till januari men det känns som ett nej. Och då lutar det väldigt mycket på en språkresa kust till kust med STS nästa sommar. Vad som händer är inte alls bestämt. Sen har jag planer på att fara som Au pair eller plugga på College efter gymnasiet.
 
Så för alla som bor i stan, ni slipper inte mig ;) Nu ska jag försöka smälta allt det här och satsa på skolan!
Kommentarer
Postat av: Vicki

Men usch vadd tråkigt! Hoppas du får ett bra år hemma i alla fall! <3<3

Svar: joo! Tack, det hoppas jag med! :)<3
Ida Åsén

2012-08-14 @ 23:43:38
URL: http://vickiso.com
Postat av: Alexandra

Tråkig händelse, jaja hoppas du finner tillfredställelse på något anant sätt. Aupair låter ju iten så fel, jag skulle nog också vilja åka som det :)

2012-08-26 @ 20:37:44
URL: http://alexandrafredblad.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0